
Generacija Z brak i porodicu zamenila kućnim ljubimcima: Razlog je PRETUŽAN, a životinje uživaju kao nikad
Nepremostive razlike među generacijama utiču na način na koji one brinu o svojim kućnim ljubimcima. Bejbi bumeri zauzimaju praktičniji i tradicionalniji pristup vlasništvu nad životinjom, a mlađe generacije vole da se zovu "roditeljima" pasa i mačaka i veoma im je bitno mentalno zdravlje njihovih krznenih prijatelja. Poređenje ponašanja pripadnika različitih generacija u odnosu na životinje u domu i određivanje koja je od njih najbolja je subjektivno, ali kad se ispituju šire implikacije trendova, učestalost nabavke kućnih ljubimaca kod pripadnika generacije Z otkriva zabrinjavajuću istinu. Generacija Z se suočava sa finansijskim problemima i verovatnije je da će biti usamljenija u odnosu na prethodne generacije, izveštava Cuteness.
Nedavno istraživanje, u kome je učestvovalo više od 23.000 pripadnika generacije Z i milenijalaca, pokazalo je da 42 posto generacije Z kao najveću brigu navodi troškove života, dok je 43 procenta izrazilo zabrinutost zbog svakodnevnih finansija. Sve više ljudi ostaje samo, brak se potiskuje, a kultura "glamurizuje samački život i deluje na ljude tako da oni duže žele da budu sami".
Raste i zabrinutost zbog toga što će veštačka inteligencija zameniti mnoge ljude na radnim mestima, a postoje i velike promene u načinu na koji generacija Z prati medije i nove perspektive o tradicionalnim porodičnim ulogama. Zato se sve više pripadnika ove populacije fokusira na kućne ljubimce u odnosu na porodicu. Ove promene kod generacije Z nisu u potpunosti negativne, jer je fokus na brizi o životinjama i uslugama koje su im namenjene značajno porastao.
Bez obzira na to kojoj generaciji pripadate, ljubav prema životinjama u domu je zajednička. Ipak, generacija Z prednjači u kupovini bespotrebnih stvari za ljubimce, od neobičnih odevnih predmeta do bespotrebnih igračaka i troši više od bilo koje druge generacije - oko 178 dolara mesečno na svoje ljubimce u 2024. godini. Sa kupovnom moći generacije Z i brojem kućnih ljubimaca koje poseduje (približno 18,8 miliona kućnih ljubimaca u SAD u 2024. godini), oni pozitivno menjaju ekonomiju posvećenu kućnim ljubimcima.
Vlada velika potražnja za veterinarima, veterinarskim tehničarima i poslovima vezanim za ovu granu medicine, zauzimajući prvo mesto kao najodrživija karijera sa povećanjem od 124 posto u oglasima za pronalaženje posla u periodu između 2021. i 2024. godine. Interesovanje za putovanja sa kućnim ljubimcima takođe raste, a industrija usluga za kućne životinje procenjena je na 2,04 milijarde dolara u 2024. godini - predviđa se da će do 2029. godine dostići 3,32 milijarde dolara. Terapije za kućne ljubimce i briga o opštem zdravlju ljubimaca takođe su tržišta u razvoju, vođena sve većim i evoluirajućim stavovima generacije Z i njihovom pristupu vlasništvu nad kućnim ljubimcima.
Porast broja vlasnika kućnih ljubimaca u odnosu na proširenje porodice može biti negativno, jer mnogi osećaju da im spoljašnji faktori oduzimaju mogućnost odgajanja porodice. Ipak, svi oni koji žele najbolje svojim ljubimcima u domu, danas imaju dostupnu svaku vrstu dobrobiti koje nikad dosad nije bila toliko rasprostranjena i uvažavana.
(Telegraf.rs)
Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).
Video: Ovo je ljubav bez granica: Zavlači se vlasniku pod majicu, samo da mu bude što bliže!
Ljubimci Telegraf zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.